6 февруари 2014 г.

Буркани за... релакс?

Ние хората сме странни същества. Възприемаме света около нас по много начини, а комбинацията от няколко възприятия, поражда други, съвсем нови. Точно така понякога се появява чувството на релакс и комфорт. При мен, наред с рисуването и хубавата музика, позитивни чувства пораждат и някои миризми. Това автоматично ме превръща в един от най-големите любители на ароматните свещи. И колкото са по-големи, толкова по-добре. Преди време, при едно пътуване в чужбина, намерих идеалната, перфектната свещ за мен. Когато тя изгоря потърсих възможности за доставка, но за съжаление, цената за доставката надвишаваше в пъти нейната цена. А на нашия пазар рядко се намира нещо, което истински да ми харесва... 

И така, като един човек, който никак, ама никак не обича да се примирява с откази, набавих необходимите материали (восък, фитил, оцветител и ароматни масла) и превърнах кухнята си в свещоливница... Огромна беше изненадата ми от лесната и елементарна направа. Особено, като се има предвид, че аз предпочитам свещи в буркани и чашки и не се наложи ползването на калъп. А и това занимание ме накара да избягам от обичайните картички, тефтери и албуми - разнообразието не вреди! След като се насладих на резултата, реших в навечерието на най-любовния, винен празник, да зарадвам три приятелски семейства с домашно направени и декорирани ароматни свещи. Ето какво се получи:


Когато избирах бурканите, гледах да не са много тънки, защото при горенето стъклото доста се нагрява. Това беше и причината да не декорирам страните - не искам да си представя какво ще се случи със силикона, когато нивото на свещта спадне...


Направих свещите на пластове с различни аромати. Най-отдолу сложих карамел, следван от шоколад, ванилия и отново шоколад, този път с дива череша:


И по-отблизо:



А сега аз отивам да си запаля една ароматна свещ и да послушам музика...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


8 коментара:

  1. Много креативно и стилно! А аромата предполагам ще събужда много емоции!
    Вили, направо ме вдъхнови и аз да опитам, подмамена най вече от написаното.
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Уау! Отново съм безмълвна... Разкошни са, и съм сигурна че ухаят невероятно!

    ОтговорИзтриване
  3. Очарована съм от идеята ти и нейното изпълнение!Наистина чудесен подарък !

    ОтговорИзтриване
  4. Вили ,ти си вълшебница :)...За сетен път се убеждавам ...!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз съм голям фен на ароматните (и не само) свещи, но нямаше да ми хрумне да си направя сама. Чудесна идея, а изпълнението е брилянтно! Браво.

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, чудесно се е получило. И аз исках да запълня едни малки бурканчета със свещ и да ги поднасят като сватбен подарък, но не се реших, а и в магазина имаше само обикновен восък... Аромата отделно ли го купуваш или прахчето е ароматизирано само по себе си?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Отделно ги купувам, Вили. В рецептата по-горе (Candle Stuff) съм дала линк към магазина, от който поръчах материалите за свещите - восък, фитили и ароматизатори :)

      Изтриване

01 09 10