6 октомври 2013 г.

АТС - трето, подобрено издание

Варненската среща мина и отмина, а в мен остана лека тъга, че нещо толкова приятно, приключи така бързо... Но удоволствието от споделянето на общите интереси, от новите приятелства и познанства с позитивни хора, от красотата и креативността, на които станах свидетел, ще ме радват още дълго време. И понеже това е първата подобна среща, на която присъствам, реших, че е необходимо да направя няколко АТС за моите нови (а и стари) приятели.

Предпочетох да използвам сладките момичета на Saturated Canary, защото имат някакво сходство помежду си и могат да изглеждат като серия. Избрах пастелни тонове и идентичен сив фон, като сянка. Ето какво се поучи:







За съжаление, бях твърде заета с това, да си въртя главата във всички посоки, за да не изпусна нещо, да бърборя и да слушам, та не успях да направя почти никакви снимки. Но за щастие Картичкофурии се бяха погрижили за документирането на събитието и можете да видите техните снимки тук.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



10 коментара:

  1. Невероятни както обикновено. Чак да завидиш на получателките!

    ОтговорИзтриване
  2. WOW! WOW! WOW! These are the CUTEST!!! You are such a talented designer! I really love your coloring! Gorgeous job!

    ОтговорИзтриване
  3. Дори не мога да си избера една . Всички са прекрасни.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз за съжаление не успях да стана притежател на една от тези прелести. Сигурна съм, че са се разграбили като топъл хляб.

    ОтговорИзтриване

01 09 10