14 април 2012 г.

Великденска торта

За да съм напълно откровена, трябва да призная, че ми е омръзнало от козунаците по Великден. Всяка година едно и също - месене, цапане и две - три съдомиялни след това. Естествено и тази година не минах без козунаци, нали съпругът ми и децата толкова много ги обичат! Като компенсация, обаче, реших, че ще направя десерт, който и на мен да ми харесва - Великденска торта - тесто от бял шоколад, млечно-маслен крем от масло и сирене "Филаделфия", глазура от марципан:





За приготвянето на тортата ползвах рецептата на "Скреж с бял шоколад", но без лешниците и вместо сода сложих бакпулвер.

Весел празник на всички!

7 коментара:

  1. Малееее, невероятна е! Искам у вас на Великден! :) Весел празник и на теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, прелестна е торатата! Не знам как ще имате сили да я нарежете :)
    Весел празник!

    ОтговорИзтриване
  3. Тортата е много свежа и красива!
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна торта!!Браво!!Как ще я нарежете - не знам!?Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  5. А, ще я нарежем, няма проблем. И без това вече някои малки хора се навъртат около хладилника и нямат търпение да дойде утрешният обяд.

    ОтговорИзтриване
  6. Лелеее,приказна е! как няма да са нетърпеливи, сто на сто е и много вкусна:)

    ОтговорИзтриване
  7. Хи-хи, ако такава торта имаше в нашия хладилник, нищо, че съм на повечко години, и аз бих се навъртала нетърпеливо около него! Изглежда просто невероятно, а на вкус съм сигурна, че не отстъпва по нищо на външния си вид! Браво за уменията ти и в това изкуство!

    ОтговорИзтриване

01 09 10